Lanserer Idéstrømmen
Gudbrandsdal Energi ønsker å ta strømsparing til nye høyder og lanserer Idéstrømmen; et forum hvor alle kan komme med idéer til løsninger på hvordan vi kan spare mer strøm. Det åpner for enda sterkere kundedialog og innovasjon.
Gudbrandsdal Energi er det strømselskapet med høyest kundetilfredshet i Norge, og vinner Norsk Kundebarometer i sin bransje. I bransjekategorien får Gudbrandsdal Energi en kundetilfredshet på 74,8 poeng og en kundelojalitet på 78,7 poeng.
– Dette er stort for oss, og vi er svært takknemlig. Vi har vært spente på resultatet, spesielt med tanke på hvordan det siste året har vært i strømbransjen. Men det tyder på at det vi gjør er riktig, sier Marius Sveipe, daglig leder i Gudbrandsdal Energi.Sammen finner vi de gode løsningene
Han er takknemlig for tilliten, støtten og tilbakemeldingene fra kundene.Idéstrømmen – et åpent forum som bidrar til å få bedre forståelse for nordmenns behov og ønsker. Her kan alle som har et forslag til hvordan Gudbrandsdal Energi kan legge til rette for strømsparing, dele sine idéer med selskapet på deres nettside. – Idéstrømmen er åpen for alle, også de som ikke er kunder hos oss. Målet er å sammen finne løsninger som gjør at vi forvalter de felles ressursene våre på best mulig måte, og som gjør det rimeligere å være strømkunde. Vi ønsker derfor å få ideer til nye løsninger vi ikke har tenkt på enda, forteller Røed Sveipe.
– Uten det hadde vi ikke vært der vi er i dag. Samtidig er jeg så utrolig stolt av den dyktige gjengen min, som har jobbet hardt for å gi kundene våre den beste opplevelsen og servicen. Vi er et lite selskap med kun 26 ansatte, men vi får til mye, sier en stolt og glad, daglig leder. Fremover vil Gudbrandsdal Energi fortsette å lytte til kundene i utviklingen av nye produkter og tjenester. Gudbrandsdal Energi lanserer nåBidrar til å redusere strømforbruket
Som strømspareselskap jobber Gudbrandsdal Energi hver dag mot et tydelig mål: Å hjelpe kundene med å spare på strømmen. Det er bra både for planeten, og for lommeboka.gå inn på Idéstrømmen og del den med oss.
– For å få til dette tilbyr vi flere løsninger som hjelper kunden med å få god oversikt og innsikt i strømforbruket, og hvordan de kan tilpasse forbruket etter prisen. Tjenester som Puls og Smartlading er allerede på plass og snart lanserer vi også et nytt produkt som varmer opp vannet når strømprisen er lavest, forteller Røed Sveipe før han avslutter med en liten oppfordring: – For å holde oss på toppen av Norsk kundebarometer må vi hele tiden utvikle oss, og for å få til det trenger vi hjelp fra hele Norge. Har du en idé til hvordan vi kan bli et enda bedre strømspareselskap,Relaterte nyheter
Lokale krefter med innovasjonskraft
Gudbrandsdal Energis nyeste tjeneste Smartlading med ladeboks tar hensyn til både spot- og nettleiepriser, en funksjonalitet svært få tilbyr. Løsningen er utviklet i samarbeid med IT-selskapet Abaris, også fra Gudbrandsdalen.
Publisert 19.9.2023
Idestrømmen fungerer – første idé er lansert
I mai lanserte vi Idéstrømmen, et åpent forum hvor alle som vil kan bidra til innovasjon som gjør det enklere å spare på strømmen. Allerede nå er den første idéen fra Idéstrømmen lansert, og det er mulig takket være kunde Jan Inge Tørring.
Publisert 7.7.2023
EnergiSMART samarbeid
Vi er stolt samarbeidspartner til Ungt Entreprenørskap og programmet EnergiSMART, der elever får bruke kreativiteten sin til å tenke ut nye ideer som vil bidra til at vi bruker mindre strøm.
Publisert 21.6.2023