Bransjevinner i Norges Beste Kundeopplevelse 2023
Gudbrandsdal Energi gikk til topps i den nye kåringen NBK - Norges Beste Kundeopplevelse. Kåringen er en del av Kundeserviceprisen, som innsiktsbyrået SEE YOU står bak.
I 2023 bestod Kundeserviceprisen av 19 klasser med til sammen nærmere 200 deltakende selskaper. Nytt av året er at Kundeserviceprisen utvides til å også undersøke eksisterende kunders opplevelse.
I energibransjen ble Gudbrandsdal Energi best i test, med følgende forklaring:
Selskapet har vunnet sin klasse fordi de eksisterende kundene opplever en høyere tilfredshet enn hos konkurrenteneDet gleder leder av kundeservice hos Gudbrandsdal Energi, Solvår Holsbrekken Skar.
- Først og fremst er det en annerkjennelse på at det vi gjør er riktig, men enda viktigere er det at kundene også opplever det sånn. Det er tross alt fornøyde kunder vi lever av og for. Jeg er stolt av arbeidet vi gjør, og mine dyktige kolleger, sier hun.
Relaterte nyheter
14. plass i Norsk bærekraftbarometer 2024
Gudbrandsdal Energi havner på en solid 14. plass i Norsk Bærekraftbarometer 2024, uavhengig av bransje.
Publisert 31.5.2024
2. plass i bransjen i Norsk kundebarometer 2024: En stor takk til våre kunder!
Gudbrandsdal Energi er stolt over å være blant de tre beste i Norsk kundebarometer innen sin bransje. Med en kundetilfredshet på 73,3 poeng og en kundelojalitet på 78,5 poeng i bransjekategorien, tar selskapet andreplassen.
Publisert 14.5.2024
Landets mest fornøyde strømkunder i 2023
Etter å ha gått til topps i flere kundetilfredshetsundersøkelser i 2023, deriblant Norsk kundebarometer, kan Gudbrandsdal Energi skilte med å ha landets mest fornøyde strømkunder.
Publisert 8.6.2023