Hopp til hovedinnhold

Bestille Norgespris?

Du kan bestille Norgespris mot slutten av september. Bestilling gjøres digitalt på elhub.no. Les mer her.

Bilde av ansatte ved Gudbrandsdal Energi som sitter oppå benk og jubler
Denne artikkelen er mer enn 1 år gammel.

2. plass i bransjen i Norsk kundebarometer 2024: En stor takk til våre kunder!

Gudbrandsdal Energi er stolt over å være blant de tre beste i Norsk kundebarometer innen sin bransje. Med en kundetilfredshet på 73,3 poeng og en kundelojalitet på 78,5 poeng i bransjekategorien, tar selskapet andreplassen.

Gudbrandsdal Energi
Publisert

Marius Røed Sveipe, daglig leder i Gudbrandsdal Energi, uttrykker sin takknemlighet overfor selskapets lojale kunder og erkjenner den betydningsfulle støtten og tilliten de har mottatt. Han retter også en varm takk til alle de ansatte i Gudbrandsdal Energi, som har arbeidet hardt for å levere den beste servicen og opplevelsen til kundene.

– Vi er et lite selskap, men vi får til mye takket være engasjerte medarbeidere som strekker seg langt for å gi kundene våre hjelp og råd, legger han til.

Videre understreker Sveipe viktigheten av å fortsette å lytte til kundenes behov og tilbakemeldinger i utviklingen av nye produkter og tjenester for å bli enda bedre.

– Kundene er vår høyeste prioritet. Selv om vi investerer i innovativ teknologi, mener vi at personlig service er avgjørende. Å tilby skreddersydd støtte og veiledning har stor betydning for oss. Vi vil ha dialog med kundene våre, og derfor tilbyr vi individuell oppfølging og veiledning på telefon og i andre kanaler.

Vil gjøre det lettere å være strømkunde

Gudbrandsdal Energi har som mål å hjelpe kundene sine med å forvalte felles ressurser på best mulig måte og gjøre det lettere å være strømkunde. Deres engasjement for å hjelpe kundene med å redusere strømforbruket reflekteres gjennom utviklingen av flere innovative løsninger.

– Vi arbeider nå med å utvikle et styringssystem som koordinerer og optimaliserer strømforbruket i private hjem. Systemet tilpasses brukernes behov, rutiner, justerer energiforbruket automatisk, og gir husholdningene ønsket komfort basert på deres preferanser – gjennom en app. I tillegg til dette tilbyr vi også Smartlading med ladeboks, Smart VVB og pulsmåler, alle designet for å hjelpe kundene med å spare strøm på en effektiv måte, avslutter Sveipe.

Relaterte nyheter