Manglende tilgang til brukerkontoer

Kunder som ikke lenger har tilgang til andres strømavtale må be om ny invitasjon. 

Eier av strømavtale kan gjøre dette ved å gå til: Min konto → Brukerkontoer.


Se hvordan her

Hjem > Ofte stilte spørsmål > Hvordan kan jeg gi tilbakemeldinger på smartladingsløsningen?

Ofte stilte spørsmål

Gudbrandsdal Energi ønsker å hjelpe sine kunder med lett tilgjengelige svar på alle spørsmål de måtte ha om strøm, både generelt og i forhold til sitt kundeforhold. Er det noe du savner i denne oversikten, send gjerne dette på en e-post til marked@ge.no.

Hvordan kan jeg gi tilbakemeldinger på smartladingsløsningen?

Vi blir som alltid glade for å høre fra våre kunder og tilbakemelding på smartladingsløsningen kan gis i Facebookgruppa «Smartlading av elbil» eller på e-post til marked@ge.no.

Hei, kan jeg hjelpe deg med noe?